99

Selasa, 11 Mei 2010

BUAT KEKASIH ( Isteri Kita )



Sungguh aku tidak akan meninggalkanmu
Masakan dalam diri ini aku bisa lupa
Pada orang tersayang yang banyak berjasa
Sungguh, aku tidakakan lupa

Dalam ria dan tangisan mu
Sentiasa aku ada di situ
Walaupun kita berpisah
Tetapi cinta dan kasih kita tidak!
Kau kusayang
Itulah temanku sepanjang jalan

Kekasih,
Kekadang lidah letih menuturkan
Badan penat menghantarkan
Akhirnya bicara cinta terhantar hanya melalui sendu
Bisu... tetapi getarannya tidak pernah diam
Dan tika berpisah sendu itu memuncak
ingin ku dakap,
ingin ku peluk,
Tidak mahu kulepaskan
Tapi siapakah kita yang tidak mahu merelakan
Cinta semangkin kukuh
Bila menjauh

Sayang,
Aku tidak pernah meluahkan
Bila jemu, letih dan putaran hidup kian mencengkam
Tapi percayalah
Cinta tidak pernah letih
Sayangku tidak pernah padam
Dalam sunyi dan ratap
Engkau tetap hadir dalam doa dan harap

Ya Allah..
Rahmati kekasih hatiku di bumi
Agar cinta kami membumbung tinggi
Tiada sempadan, tiada tara,
... sampai syurga!
Amin.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

PRODUK MADU PRM - HUBUNGI 010 7199265 / 010 7199256

PRODUK MADU PRM - HUBUNGI  010 7199265 / 010 7199256
Kembalilah kepada Sunnah Yang Mulia , MADU dan SAWDA' - Tetaplah kamu berubat dengan MADU dan HABBATUS SAWDA' , kerana sesungguhnya ia mengandungi Penyembuh bagi setiap penyakit kecuali Mati.